כללי

כמה מילות היסטוריה על חברת הנעליים "רוקפורט"

אם תחפשו היום מותג עולמי חזק בנעליים   

בוודאי תיפגשו את החברה האמריקנית  "רוקפורט "  ROCKPORT    

החברה מתמחה כבר קרוב ל- 50 שנה להביא לצרכן את הנעל הטובה והמעוצבת ביותר ,

כשברוס כץ הקים את רוקפורט בשנת 1972 הוא בנה את המותג שלו מפה לאוזן.

לקוחות אהבו את המוקסינים עם כף הרגל שלא נראו מעולם, וכך מכר אותם מתוך האוטובוס הפולקסווגן שלו, והחדשות כבר נסעו במהירות ברחבי ארצות הברית. עשר שנים אחר כך המכירות כבר זינקו לרמה של 147 מיליון דולר.

כשנשיא החברה ריק פטרנו מציג בשנת 2001

את החלטה להיכנס לשוק הנשים.

שוב חושף הוא את המוטו של החברה כל השנים.

"הצרכנים הם במקום הראשון  ואנשי המכירות במקום השני.

"אל תטעו", הוא אומר, 

אנחנו עסק בסיטונאות ואנחנו מרוויחים כסף ממכירת מוצרים, אבל המנטליות שלנו היא מכירת דרך, ולא רק מכירת מוצר.

אם אנחנו בונים מוצר נהדר אז הצרכן כבר יחפש אותו,  והסוחרים ינהרו אלינו אוטומטית . זו המנטליות של רוקפורט

ומאז נעלי רוקפורט מוכרות מאד בכל רשתות הביגוד וההנעלה ,

לא רק בזכות הנוחות אלא גם בזכות העיצוב הקלאסי הייחודי שלהם לגברים, ולנשים, עיצוב שמתאים לשימוש יומיומי ולאלגנטי . במגוון רחב של מידות, דגמים, וצבעים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *